Garancija

Ako vam proizvod iz nekog razloga ne odgovara možete ga vratiti u roku od 15 dana (garancija na zadovoljstvo - raskid ugovora o kupovini na daljinu) i izvršiti zamenu za neki drugi proizvod iz naše ponude u istoj vrednosti ili skuplji uz doplatu razlike u ceni. Ukoliko ne želite drugi artikal vršimo povrat novca putem tekućeg računa. Proizvod koji vraćate po osnovu raskida ugovora o kupovini na daljinu, vraćate nekorišćen i u originalnom pakovanju uz potpisan obrazac o raskidu ugovora koji možete preuzeti OVDE.

Zamenske artikle ili novac šaljemo tek po prijemu artikala koje vraćate i nakon uvida u iste.  Zakonski rok za povrat novca po osnovu raskida kupoprodajnog ugovora na daljinu je 14 dana. 

Ukoliko je osnov za reklamaciju naš propust - fizička karakteristika proizvoda (nedostatak, pogrešan proizvod, pogrešna dimenzija...) troškove slanja zamenskog artikla snosimo mi.

Ukoliko je osnov za povrat da Vam se proizvod ne dopada ili ste se predomislili sami snosite troškove povrata i ponovnog slanja zamenskog artikla.

PAKET PO PRIJEMU OBAVEZNO OTVORITI I PROVERITI DA NIJE DOŠLO DO NEKIH OŠTEĆENJA. U SLUČAJU OŠTEĆENJA, ISTO PRIJAVITI KURIRU KAKO BI SE NAPRAVIO ZAPISNIK I U NAJKRAĆEM MOGUĆEM ROKU NADOKNADILA ŠTETA. KURIR JE DUŽAN DA SAČEKA DA PROVERITE SADRŽAJ PAKETA NAKON ŠTO STE MU PLATILI IZNOS OTKUPNINE.

Za naknadno utvrđena oštećenja obratite nam se putem kontakt forme ili na email info@gusenica.rs ili direktno kurirskoj službi na broj 0117100100. Oštećenja za koja postoji mogućnost da su nastala u transportu možete prijaviti kurirskoj službi u roku od najviše 24 časa od preuzimanja paketa, i u tom roku dužni ste obezbediti kuriru sastavljanje zapisnika kojim se utvrđuje da je oštećenje paketa nastalo pre predaje Vama u posed.